شیرینی‌ها هم اعتیادزا هستند !!!

ممکن است در طول زندگیتان پیش آمده باشد که زمانی بیش از مقداری که تصور کنید، مواد قندی مصرف کرده باشید و نتیجتاً بدنتان به آن معتاد شده باشد. 

غذاهای بسیاری که در طول روز استفاده می کنید، حاوی مواد قندی هستند، مثل آب میوه ها، قهوه ی سرد، چای، ماست، نان گندسیریال های صبحانه، که بیش از میزان مصرف توصیه شده برای یک روز است. 

قند چیزی جز افزایش آنی انرژی به شما نمی دهد. عاری از هرگونه ویتامین، موادمعدنی، فیبر، و آنتی اکسیدان است که در موادغذایی طبیعی یافت می شود. بدتر از همه اینکه چاقتان هم می کند. 


هوستان را زیر پا بگذارید 

درست است که حذف کامل مواد قندی از برنامه غذای روزانه کاری غیرممکن می نماید، اما در اینجا راهنمایی هایی برای کاهش مصرف آن به شما توصیه می کنم. 

از خوردن مواد غذایی بسته بندی شده اجتناب کنید و تا می توانید مواد غذایی طبیعی مصرف کنید. به جای خوردن میوه های کمپوت و کنسرو شده، میوه های تازه بخورید. 


در طول روز میزان کافی آب بنوشید چون ممکن است تشنگی را با گرسنگی اشتباه بگیرید. 

در هر وعده ی غذایی از پروتئین استفاده کنید. پروتئین بسیار کندتر از کربوهیدراتهای ساده هضم می شود و باعث می شود مدت زمان بیشتری احساس سیر بودن در شما باقی بماند. 

به مدت سه هفته خوردن ماده ی غذایی شیرین مورد علاقه تان را کنار بگذارید. معمولا در عرض این سه هفته اعتیاد و میل شما نسبت به آن ماده از بین میرود. 


از هرگونه خرده خوری در طول روز اجتناب کنید. اگر دلتان پیراشکی شکلاتی هوس کرد، با این احساس مقابله کنید و خود را با کارهای دیگر سرگرم کنید. به زودی میل شما برطرف می شود.

/ 1 نظر / 86 بازدید
12mory

سلام حال شما؟ شرمنده یه خواهشی ازتون دارم این سایت من هست http://romankhanha.ir/category/%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86/ لطفا با کلمه رمان لینک بدید بهم توی وبلاگتون و هر سایتی خاستی رو بگید توی وبلاگم لینک بهتون بدم http://all33.rozblog.com/ ایمیل haji_morteza@yahoo.com تلگرام 09131634402